Millenium

      Milenium má jako výchozí výzbroj dlouhé automatické zbraně do úsťové rychlosti 140m/s a dlouhé chladné zbraně bez dalšího omezení. K tomu mohou využít nadřazenou skupinu zbraní, tedy pistole a krátké chladné. Pravidla pro jednotlivé classy jsou nadřazena obecným pravidlům. Hráči frakce Milenium mohou při výrobě kostýmu použít pouze černou barvu, maskovací vzory nejsou povoleny.

           1) Upír Upír je základní class pro frakci Milenium. V základu má dva životy, které je možné rozšířit až o dva bonusové za kvalitu kostýmu (celkem tedy 4). Hráči by se měli snažit, aby se co nejvěrněji přiblížili druhoválečným uniformám jednotek SS, či Wehrmachtu. Bonus +1 - 2 životy bude za kabát a helmu (kabáty je možné použít komunistické pseudokožené, helma i novodobá, ale černá). Záleží na kvalitě kostýmu. Speciální skill upíra je, že regeneruje zdraví. Během pěti minut odpočinku (nebojuje, sedí, kouří, jí) si zregeneruje životy do maxima. Upír ovládá, případně k sobě připoutává ghůly.

 

          2) Ghůl Ghůl je obléhací class pro frakci Milenium. V základu má pět životů, které může rozšířit až o dva navíc za kostým (celkem tedy sedm). V tomto případě je posouzení individuální. Hráč by se měl snažit vypadat jako těžce obrněný nemrtvý. Jediný požadavek na kostým je, aby byl v černé a to kompletně bez výjimek. Jediné střelné zbraně, které ghůlové mohou používat, jsou pistole bez dalšího omezení (plyn/AEP). Ghůlové mají nízkou inteligenci, proto nemohou fungovat samostatně bez spojení s upírem (reflexní provaz, paracord - maximální délka 30m). Takto připoutaný ghůl má imunitu na zranění střelbou, nikoliv však granátem, šrapnelem z granátu,zásahem z granátometu, či chladnou zbraní. Toto spojení je permanentní, dokud dvojice nezemře, je ale možné při novém spawnu navázat jiného ghůla.

Pokud se spojení přeruší:

- Upír zemře, ghůl dostane RAGE a základní počet životů dle kostýmu a útočí na všechny hráče (včetně ostatních ghůlů), dokud nezemře. Nemůže se sám zabít.

- Při smrti ghůla umírá i s ním spojený upír.

 

        3) Sapér je strategický class pro frakci Milenium. V základu má jeden život, které je možné rozšířit až o dva bonusové za kvalitu kostýmu (celkem tedy 3). Jako jediný může stavět plot z ostnatého drátu. Speciální skill sapéra je, že se může na rozkaz upíra stát chodícím granátem, a na určeném místě se odpálit. Rozkaz musí být splněn bezodkladně, a upír musí mít po celou dobu vizuální kontakt. V momentě, kdy rozkaz obdrží, však již nesmí používat žádné zbraně a získává imunitu na střelbu.

        4) Schnazi (bonzák) Schnazi je taktický class pro Milenium. V základu má 1 život, který nelze navýšit. Podmínkou je bílá pokrývka CELÉ hlavy včetně obličeje. Nemůže používat zbraně – neútočí. Speciální skill je nezranitelnost kromě granátů a zásahu z granátometu. Může sloužit k objasnění taktické situace po celém herním prostoru (vyřváváním, vysílačkou, aj.). Schnazi nemůže přenášet herní itemy.